FAQ - Najczęstsze pytania
-
Ile kosztuje przesyłka?
SPOSÓB DOSTAWY ePRZELEW PRZELEW ZWYKŁY Kurier GLS
dowóz pod adres na terenie Polski
Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki.14,9 zł 14,9 zł InPost Paczkomaty 24/7
dostawa do paczkomatu InPost
Przewidywany czas dostawy 24h (dni robocze)14,9 zł 14,9 zł InPost Paczkomaty Dostawy Weekendowe
dostawa do paczkomatu InPost w weekend
Twoja przesyłka zostanie doręczona do paczkomatu w weekend19,9 zł - Kurier InPost
dowóz pod adres na terenie Polski
Przewidywany czas dostawy 24h (dni robocze)14,9 zł 14,9 zł Przesyłka do krajów EU
60 zł 60 zł
-
Kiedy wyślecie moją paczkę?
Twoje zamówienie zostanie wysłane w zależności od rodzaju płatności. Płacąc:- online (kartą lub PayPal) Twój prezent zaczniemy produkować niezwłocznie. Czas realizacji zamówienia jest zawsze podany na stronie produktu i w zamówieniu.
- przelewem tradycyjnym, zaczniemy produkować Twoje zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Nie wysyłamy zamówień na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewu (w formacie pdf itp.).
-
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Kurier ma 48h na dostarczenie Twojej paczki, ale po wyjściu z magazynu paczki w 99% trafiają do odbiorców na drugi dzień roboczy.
Inpost gwarantuje dostawę w ciągu 1 dnia roboczego od dnia nadania.
-
Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej firmie?
Niestety, nie. Ze względu na wyłącznie internetowy charakter działalności, nie prowadzimy sprzedaży na miejscu.
-
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Zwrotom nie podlegają produkty, które są personalizowane, robione na indywidualne zamówienie.
Na zwrot pozostałych produktów w Crazyshop.pl masz 14 dni o ile towar był nieużywany. Jeśli towar jest wadliwy możesz go odesłać, a my oddamy Ci pieniądze na wskazane konto. Zapraszamy do zakładki "Zwroty".
-
Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?
Niestety, nie jest możliwe łączenie zamówień.
-
Dlaczego warto się rejestrować na stronie podczas zakupów?
Rejestracja na stronie przynosi wiele korzyści. Zbierasz punkty i wymieniasz je na rabaty. Na bieżąco możesz także sprawdzać stan realizacji swojego zamówienia. Ułatwiasz sobie ewentualne reklamacje lub zwroty. Tylko raz określasz adres wysyłki. Możesz dodawać komentarze i opinie.
-
Czy muszę posiadać konto na sklepie crazyshop.pl złożyć zamówienie?
Nie, aby złożyć zamówienie na stronie sklepu nie trzeba posiadać konta, jednak nie będą Państwo mieli możliwości skorzystać z takich udogodnień jak gromadzenie Party Punktów, które można wymieniać na rabaty podczas składania zamówień.
-
Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?
Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Aby dokonać zwrotu należy w przeciągu 14 dni odesłać nam towar opłaconą przesyłką pocztową. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty.
-
Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?
Informację dot. statusu zamówienia są na bieżąco wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu oraz są widoczne po zalogowaniu się w zakładce "Moje Zamówienia".
-
Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?
Najprawdopodobniej w trakcie składania zamówienia został wpisany błędny adres e-mail, lub nasz mail trafił do folderu SPAM w skrzynce mailowej. Prosimy o sprawdzenie konta mailowego lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
-
Produkt, którym byłam/em zainteresowany zniknął ze strony sklepu, co mam zrobić?
W tym przypadku prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego, możliwe, że produkt został wyprzedany i oczekujemy na kolejną dostawę od naszego dostawcy.
-
Dlaczego produkt, który chciałam/em zakupić zniknął z koszyka?
Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Najprawdopodobniej w tym samym czasie inna osoba zakupiła ten produkt w naszym sklepie.
-
Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?
Aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego, nasza firma prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.
-
Jak skorzystać z Party Punktów podczas składania zamówienia?
W celu wykorzystania środków zgromadzonych w Crazyshop.pl należy zalogować się w trakcie robienia zakupów. Możliwość uzyskania upustu poprzez Party Punkty pojawi się nad podsumowaniem zamówienia. Należy zaznaczyć opcję wykorzystania zebranych punktów. Kwota zakupów automatycznie się obniży.
-
Czy można wyznaczyć późniejszy termin wysłania przesyłki?
Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został jeszcze skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta, lub wpisać informację o późniejszej wysyłce w "Uwagach do zamówienia". Zamówienie musi być już opłacone lub powinna być wybrana forma płatności przy odbiorze.