Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystywane są w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce Prywatności Akceptuję

  /   FAQ - Najczęstsze pytania


  1. Ile kosztuje przesyłka?
     
    SPOSÓB DOSTAWY ePRZELEW PRZELEW ZWYKŁY POBRANIE
    Poczta PolskaPrzesyłka listowa, priorytet Poczta Polska
    List priorytet na terenie Polski. Dotyczy tylko kartek.
    Przewidywany czas dostawy do 72h (dni robocze).
    0 zł 0 zł 0 zł
    Kurier InpostKurier Inpost
    dowóz pod adres na terenie Polski
    Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h (dni robocze).
    12 zł 12 zł 16 zł
    Kurier InpostPaczkomat Inpost
    paczkomaty na terenie Polski
    Dotyczy tylko wybranych produktów. Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h (dni robocze).
    9,9 zł 9,9 zł 14,9 zł
    Poczta PolskaPocztex Kurier48
    dowóz pod adres lub odbiór w placówce pocztowej na terenie Polski
    Twoja przesyłka zostanie doręczona w terminie do 3 dni roboczych od dnia nadania.
    12 zł 12 zł 16 zł
    Poczta PolskaOrlenPocztex Kurier48
    odbiór na stacji Orlen na terenie Polski
    Twoja przesyłka zostanie doręczona w terminie do 3 dni roboczych od dnia nadania.
    12 zł 12 zł -
    Kurier DPD 24hKurier DPD
    dowóz pod adres na terenie Polski
    Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki.
    15 zł 15 zł 19 zł
    Kurier DPD 24hKurier DPD Sobota
    dowóz do wybranych miast na terenie Polski
    Twoja przesyłka zostanie doręczona w sobotę.
    19,9 zł - 19,9 zł
    Przesyłka do krajów EUPrzesyłka do krajów EU 60 zł 60 zł -
     

     
  2. Kiedy wyślecie moją paczkę?

    Twoje zamówienie zostanie wysłane w zależności od rodzaju płatności. Płacąc:
    • przy odbiorze przesyłki lub online (kartą lub PayPal) Twój prezent zaczniemy produkować niezwłocznie. Czas realizacji zamówienia jest zawsze podany na stronie produktu i w zamówieniu.
    • przelewem tradycyjnym, zaczniemy produkować Twoje zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. 

      Nie wysyłamy zamówień na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewu (w formacie pdf itp.).
       
  3. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

    Kurier DPD ma 48h na dostarczenie Twojej paczki, ale po wyjściu z magazynu paczki w 99% trafiają do odbiorców na drugi dzień roboczy.
    Pocztex48 to usługa Poczty Polskiej, która gwarantuje dostawę w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia nadania.
    Inpost gwarantuje dostawę w ciągu 1 dnia roboczego od dnia nadania.

     
  4. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej firmie?

    Niestety, nie. Ze względu na wyłącznie internetowy charakter działalności, nie prowadzimy sprzedaży na miejscu.

     
  5. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

    Zwrotom nie podlegają produkty, które są personalizowane, robione na indywidualne zamówienie.
    Na zwrot pozostałych produktów w Crazyshop.pl masz 14 dni o ile towar był nieużywany. Jeśli towar jest wadliwy możesz go odesłać, a my oddamy Ci pieniądze na wskazane konto. Zapraszamy do zakładki "Zwroty".

     
  6. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

    Niestety, nie jest możliwe łączenie zamówień.

     
  7. Dlaczego warto się rejestrować na stronie podczas zakupów?

    Rejestracja na stronie przynosi wiele korzyści. Zbierasz punkty i wymieniasz je na rabaty. Na bieżąco możesz także sprawdzać stan realizacji swojego zamówienia. Ułatwiasz sobie ewentualne reklamacje lub zwroty.  Tylko raz określasz adres wysyłki. Możesz dodawać komentarze i opinie.

     
  8. Czy muszę posiadać konto na sklepie crazyshop.pl złożyć zamówienie?

    Nie, aby złożyć zamówienie na stronie sklepu nie trzeba posiadać konta, jednak nie będą Państwo mieli możliwości skorzystać z takich udogodnień jak gromadzenie Party Punktów, które można wymieniać na rabaty podczas składania zamówień.

     
  9. Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

    Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Aby dokonać zwrotu należy w przeciągu 14 dni odesłać nam towar opłaconą przesyłką pocztową. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty.

     
  10. Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

    Informację dot. statusu zamówienia są na bieżąco wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu oraz są widoczne po zalogowaniu się w zakładce "Moje Zamówienia".

     
  11. Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

    Najprawdopodobniej w trakcie składania zamówienia został wpisany błędny adres e-mail, lub nasz mail trafił do folderu SPAM w skrzynce mailowej. Prosimy o sprawdzenie konta mailowego lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

     
  12. Produkt, którym byłam/em zainteresowany zniknął ze strony sklepu, co mam zrobić?

    W tym przypadku prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego, możliwe, że produkt został wyprzedany i oczekujemy na kolejną dostawę od naszego dostawcy.

     
  13. Dlaczego produkt, który chciałam/em zakupić zniknął z koszyka?

    Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Najprawdopodobniej w tym samym czasie inna osoba zakupiła ten produkt w naszym sklepie.

     
  14. Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

    Aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego, nasza firma prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

     
  15. Jak skorzystać z Party Punktów podczas składania zamówienia?

    W celu wykorzystania środków zgromadzonych w Crazyshop.pl należy zalogować się w trakcie robienia zakupów. Możliwość uzyskania upustu poprzez Party Punkty pojawi się nad podsumowaniem zamówienia. Należy zaznaczyć opcję wykorzystania zebranych punktów. Kwota zakupów automatycznie się obniży.

     
  16. Czy można wyznaczyć późniejszy termin wysłania przesyłki?

    Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został jeszcze skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta, lub wpisać informację o późniejszej wysyłce w "Uwagach do zamówienia". Zamówienie musi być już opłacone lub powinna być wybrana forma płatności przy odbiorze.