Słodka, niewinna, ugodowa…ok, może nie zawsze tak to się przedstawia, ale urok osobisty przyćmiewa każde kobiece słabości. Istnieje pewien niezawodny sposób na poprawę humoru dziewczyny – podarowanie jej drobiazgu pełnego pozytywnych emocji. Z pewnością śmieszne skarpetki damskie w takim wykonaniu przypadną Twojej ukochanej do gustu. Przyjemny w dotyku elastyczny materiał, cukierkowy różowy kolor oraz nieuciskające ściągacze gwarantują stuprocentowe zadowolenie Twojej wybranki serca. Czasami trudno za pomocą słów wyrazić silne uczucie do drugiej osoby. Najlepiej wychodzi nam to za pomocą śmiesznych zwrotów i humorystycznych haseł, które również mają w sobie coś z romantyzmu i głębokiego przekazu. Zadbanie o damskie stópki to świetny sposób na podsycenie ognia w związku, bo przecież jak tu nie kochać malutkich, figlarnych paluszków, zwłaszcza jeśli ich właścicielką jest kobieta Twojego życia? Śmieszne skarpetki damskie zadbają należycie o tę cenną część dziewczęcego ciała, która bezustannie domaga się pieszczotliwego traktowania. Tutaj niczego nie trzeba tłumaczyć i nic więcej nie trzeba dodawać. Śmieszne skarpetki damskie mają charakterystyczny napis, który mówi sam za siebie. To jasny komunikat potrzeb Twojej żony, dziewczyny lub bliskiej koleżanki. Śmieszne skarpetki damskie STÓPKI DO KOCHANIA to wystrzałowy pomysł na oryginalny prezent dla dziewczyny.   Informacje: - elastyczne skarpety z domieszką Prolen Siltex, - posiadają nieuciskające ściągacze, - uszyte z przyjemnego, elastycznego materiału, - skład: 85% bawełna, 12% poliamid, 3% elastan, - rozmiar uniwersalny: 36-39.
Do 50 zł >

Śmieszne skarpetki damskie STÓPKI DO KOCHANIA

19,98 zł
SKARPETKIDAMROZ
Wysyłka
Kup ten produkt teraz, a paczkę wyślemy jutro.
Dotyczy wybranych opcji. Sprawdź
Opis

Słodka, niewinna, ugodowa…ok, może nie zawsze tak to się przedstawia, ale urok osobisty przyćmiewa każde kobiece słabości. Istnieje pewien niezawodny sposób na poprawę humoru dziewczyny – podarowanie jej drobiazgu pełnego pozytywnych emocji. Z pewnością śmieszne skarpetki damskie w takim wykonaniu przypadną Twojej ukochanej do gustu. Przyjemny w dotyku elastyczny materiał, cukierkowy różowy kolor oraz nieuciskające ściągacze gwarantują stuprocentowe zadowolenie Twojej wybranki serca.

Czasami trudno za pomocą słów wyrazić silne uczucie do drugiej osoby. Najlepiej wychodzi nam to za pomocą śmiesznych zwrotów i humorystycznych haseł, które również mają w sobie coś z romantyzmu i głębokiego przekazu. Zadbanie o damskie stópki to świetny sposób na podsycenie ognia w związku, bo przecież jak tu nie kochać malutkich, figlarnych paluszków, zwłaszcza jeśli ich właścicielką jest kobieta Twojego życia? Śmieszne skarpetki damskie zadbają należycie o tę cenną część dziewczęcego ciała, która bezustannie domaga się pieszczotliwego traktowania. Tutaj niczego nie trzeba tłumaczyć i nic więcej nie trzeba dodawać. Śmieszne skarpetki damskie mają charakterystyczny napis, który mówi sam za siebie. To jasny komunikat potrzeb Twojej żony, dziewczyny lub bliskiej koleżanki.

Śmieszne skarpetki damskie STÓPKI DO KOCHANIA to wystrzałowy pomysł na oryginalny prezent dla dziewczyny.

 

Informacje:
- elastyczne skarpety z domieszką Prolen Siltex,
- posiadają nieuciskające ściągacze,
- uszyte z przyjemnego, elastycznego materiału,
- skład: 85% bawełna, 12% poliamid, 3% elastan,
- rozmiar uniwersalny: 36-39.

Proponowane do Twojego wyszukiwania

OPINIE O PRODUKCIE

Małgorzata
8 Październik 2020

Skarpetki zgodne ze zdjęciem. Fajna bawełna. Ściągacz wydawał się za ciasny ale nie ciśnie nóg.

Martyna
29 Sierpień 2020

Dobry materiał! :-)

Agnieszka
27 Lipiec 2020

Przyjemne, śliczne i inspirujące :)

Marta
1 Lipiec 2020

Fajne jako śmieszny prezent.

Łukasz
7 Czerwiec 2020

Fajny i praktyczny prezent dla ukochanej kobiety.