Poduszka z nadrukiem SZYCHA prezent na urodziny Dlaczego poduszka z nadrukiem na urodziny SZYCHA to dobry wybór? Niemal każdy facet unika życia w ciągłym cieniu. Prawdziwy macho marzy o byciu szanowaną personą, grubą rybą lub dinozaurem biznesu. Oni uwielbiają być uznani w towarzystwie. Pokaż mu, jak bardzo go rozumiesz. Podaruj solenizantowi niecodzienny prezent na urodziny, który jasno podkreśli jego pozycję w mieście. Zabawna poduszka z nadrukiem na urodziny to jasny komunikat – tu rządzi mężczyzna, który doskonale czuje się w roli przywódcy stada. Jak połechtać ego swojego faceta? Poduszka z nadrukiem na urodziny rozbawi każdego mężczyznę, który ma zajawkę do bycia samcem alfa. To również ciekawa propozycja na prezent na urodziny dla taty lub dziadka, którzy bez wątpienia zasłużyli sobie na tę jakże zacną pozycję w okolicy. Dostosuj prezent na urodziny do swoich potrzeb i okoliczności. Podaruj mężczyźnie upominek dekoracyjny, dzięki któremu poczuje się wyróżniony i ważny. Poduszka z nadrukiem SZYCHA to fajny pomysł na stylowy prezent na urodziny dla niego. Zadbaliśmy, aby poszewki wykonane były z najlepszej gatunkowo bawełny, dzięki czemu nie skurczy się ona w praniu, można ją prasować a materiał jest bardzo przyjemny w dotyku. Produkt jest w 100% polski. Nadruk na bawełnę naniesiony został metodą DTG. Metoda ta sprawia, że tusz łączy się bezpośrednio ze strukturą tkaniny, dzięki czemu materiał pozostaje delikatny. Farby wodne użyte do zadruku posiadają niezależny certyfikat Oeko-TexŸ Standard 100. Certyfikat potwierdza, że są one całkowicie bezpieczne dla skóry zarówno dzieci jak i dorosłych. Produkt składa się z wypełnienia oraz bawełnianej poszewki: Wypełnienie: - materiał: 100% poliester - waga: 140g - wymiary: 44 x44 cm Poszewka: - wymiary 45 x 45 cm - wykonana z bawełny opieranej 260g/m2 - zapinana na zamek - możliwość prania mechanicznego w temp. 40°C - możliwość prasowania w temp. 180°C - kolor ecru
Poduszki dla chłopaka >

Poduszka z nadrukiem SZYCHA prezent na urodziny

PODU104 dostępny Zapytaj o produkt
59,90 zł
dostępny Zapytaj o produkt
Wysyłka
99% klientów kocha nas za dostawę w 24h. Sprawdź opinie o dostawach.
Kurier GLS   14.9 zł
zamów 23.05 do 16:00, wyślemy pojutrze
Kurier InPost   14.9 zł
zamów 23.05 do 13:00, wyślemy pojutrze
InPost Paczkomaty 24/7   14.9 zł
zamów 23.05 do 13:00, wyślemy pojutrze
Podane terminy dotyczą wyboru natychmiastowych płatności online.
Więcej o wysyłce i dostawie znajdziesz tutaj.
Opis

Poduszka z nadrukiem SZYCHA prezent na urodziny

Dlaczego poduszka z nadrukiem na urodziny SZYCHA to dobry wybór? Niemal każdy facet unika życia w ciągłym cieniu. Prawdziwy macho marzy o byciu szanowaną personą, grubą rybą lub dinozaurem biznesu. Oni uwielbiają być uznani w towarzystwie. Pokaż mu, jak bardzo go rozumiesz. Podaruj solenizantowi niecodzienny prezent na urodziny, który jasno podkreśli jego pozycję w mieście. Zabawna poduszka z nadrukiem na urodziny to jasny komunikat – tu rządzi mężczyzna, który doskonale czuje się w roli przywódcy stada.

Jak połechtać ego swojego faceta? Poduszka z nadrukiem na urodziny rozbawi każdego mężczyznę, który ma zajawkę do bycia samcem alfa. To również ciekawa propozycja na prezent na urodziny dla taty lub dziadka, którzy bez wątpienia zasłużyli sobie na tę jakże zacną pozycję w okolicy. Dostosuj prezent na urodziny do swoich potrzeb i okoliczności. Podaruj mężczyźnie upominek dekoracyjny, dzięki któremu poczuje się wyróżniony i ważny.

Poduszka z nadrukiem SZYCHA to fajny pomysł na stylowy prezent na urodziny dla niego.


Zadbaliśmy, aby poszewki wykonane były z najlepszej gatunkowo bawełny, dzięki czemu nie skurczy się ona w praniu, można ją prasować a materiał jest bardzo przyjemny w dotyku. Produkt jest w 100% polski.

Nadruk na bawełnę naniesiony został metodą DTG. Metoda ta sprawia, że tusz łączy się bezpośrednio ze strukturą tkaniny, dzięki czemu materiał pozostaje delikatny.

Farby wodne użyte do zadruku posiadają niezależny certyfikat Oeko-TexŸ Standard 100. Certyfikat potwierdza, że są one całkowicie bezpieczne dla skóry zarówno dzieci jak i dorosłych.

Produkt składa się z wypełnienia oraz bawełnianej poszewki:

Wypełnienie:
- materiał: 100% poliester
- waga: 140g
- wymiary: 44 x44 cm

Poszewka:
- wymiary 45 x 45 cm
- wykonana z bawełny opieranej 260g/m2
- zapinana na zamek
- możliwość prania mechanicznego w temp. 40°C
- możliwość prasowania w temp. 180°C
- kolor ecru

Proponowane do Twojego wyszukiwania

OPINIE O PRODUKCIE

Gabriela
1 Maj 2022

Poduszka aż tak bardzo nie zachwycila mnie jaj wcześniej zamawiane towary, najważniejsze ze solenizant zadowolony

Jolanta
23 Styczeń 2022

Bardzo się podobała.

Anna
26 Listopad 2021

super, zrobiła furrorę

Violetta
24 Maj 2021

Prezent się udał. Poduszka świetna

Arleta
18 Marzec 2021

Produkt ok

Pomoc Crazyshop

Blog Crazyshop

Akceptujemy płatności




Nasi partnerzy