Personalizowany leżak ZDRÓWKO prezent na urodziny dla niego Personalizowany leżak wznoszący toasty za swojego właściciela, to gwarancja szczęśliwego życia w zdrowiu i szczęściu. Od tej pory solenizant nie będzie musiał czekać cały rok na życzenia urodzinowe. Dostanie od Ciebie prezent na urodziny dla niego, dzięki któremu życzenia ,,spływać’’ będą nieustannie, a toastom nie będzie końca. Personalizowany leżak to nasz kultowy produkt, uwielbiany przez mężczyzn. Fantastyczny prezent na urodziny dla niego - faceta z klasą. Składany personalizowany leżak jest poręczny, kompaktowy i wygodny. Właściciel może go trzymać nie tylko w przydomowym ogródku, na tarasie lub na działce. Z łatwością zmieści się w bagażniku auta, dzięki czemu sprawdzi się na wakacjach. Jest to trafiona propozycja na prezent na urodziny dla niego, męża, taty lub przyjaciela. Zadedykuj życzenia bliskiej osobie. Życz jej długiego, beztroskiego życia pełnego energii do działania, zdrowia i dobrobytu. Sto lat! Personalizowany leżak ZDRÓWKO to sprawdzony pomysł na oryginalny prezent na urodziny dla niego. Informacje: - leżak wykonany z drewna bukowego nieimpregnowanego, - możliwość regulacji wysokości oparcia oraz demontażu tkaniny, - udźwig do 120 kg, - wymiary: ok. 54 x 124 cm,  - drelich bawełniany o gramaturze: 280 g/m2.  
Leżaki >

Personalizowany leżak ZDRÓWKO prezent na urodziny dla niego

LEZAK026 dostępny Zapytaj o produkt
169,90 zł
dostępny Zapytaj o produkt
Wysyłka
99% klientów kocha nas za dostawę w 24h. Sprawdź opinie o dostawach.
Kurier GLS   14.9 zł
zamów 4.10 do 15:00, wyślemy jutro
Kurier InPost   14.9 zł
zamów 4.10 do 12:00, wyślemy jutro
Podane terminy dotyczą wyboru natychmiastowych płatności online.
Więcej o wysyłce i dostawie znajdziesz tutaj.
Opis

Personalizowany leżak ZDRÓWKO prezent na urodziny dla niego

Personalizowany leżak wznoszący toasty za swojego właściciela, to gwarancja szczęśliwego życia w zdrowiu i szczęściu. Od tej pory solenizant nie będzie musiał czekać cały rok na życzenia urodzinowe. Dostanie od Ciebie prezent na urodziny dla niego, dzięki któremu życzenia ,,spływać’’ będą nieustannie, a toastom nie będzie końca. Personalizowany leżak to nasz kultowy produkt, uwielbiany przez mężczyzn. Fantastyczny prezent na urodziny dla niego - faceta z klasą.

Składany personalizowany leżak jest poręczny, kompaktowy i wygodny. Właściciel może go trzymać nie tylko w przydomowym ogródku, na tarasie lub na działce. Z łatwością zmieści się w bagażniku auta, dzięki czemu sprawdzi się na wakacjach. Jest to trafiona propozycja na prezent na urodziny dla niego, męża, taty lub przyjaciela. Zadedykuj życzenia bliskiej osobie. Życz jej długiego, beztroskiego życia pełnego energii do działania, zdrowia i dobrobytu. Sto lat!

Personalizowany leżak ZDRÓWKO to sprawdzony pomysł na oryginalny prezent na urodziny dla niego.


Informacje:
- leżak wykonany z drewna bukowego nieimpregnowanego,
- możliwość regulacji wysokości oparcia oraz demontażu tkaniny,
- udźwig do 120 kg,
- wymiary: ok. 54 x 124 cm, 
- drelich bawełniany o gramaturze: 280 g/m2.

 

Proponowane do Twojego wyszukiwania

OPINIE O PRODUKCIE

Krystyna
3 Październik 2022

Bez ograniczeń literowych

Lidia
19 Sierpień 2022

super!

Karina
7 Sierpień 2022

Bardzo ładny leżak, dobrej jakości, szybka wysyłka. Polecam.

Gabriela
10 Czerwiec 2022

Bardzo fajna sprawa, proszę wymyslec jakieś fajne przesłania również dla kobiet.

MAREK
20 Luty 2022

SOLENIZANT ZADOWOLONY,

Pomoc Crazyshop

Blog Crazyshop

Akceptujemy płatności




Nasi partnerzy