Zadzwoń i zamów - 56 300 2005 (Pn-Pt 8:00 - 16:00)
Zadzwoń i zamów - 56 300 2005
Śmieszne skarpetki dla rowerzysty ROWER Śmieszne skarpetki dla rowerzysty to super wzór i nienaganna jakość. Idealne na rowerek stacjonarny, górski i relaks po treningu. To magiczne skarpetki dla rowerzysty, dzięki którym stopy są odprężone, zrelaksowane i wypoczęte. Mówi się, że w odpowiednio dobranym obuwiu i skarpetach z dobrej jakości materiału nogi są zawsze gotowe do chodzenia, biegania i pedałowania. Każdy mężczyzna będzie zachwycony na widok stylowych skarpet, które ubarwią stonowaną męską garderobę. Bardzo elastyczne skarpetki dla rowerzysty mają uniwersalny rozmiar. Możesz być pewny, że będą pasować jak ulał, a solenizant będzie czuł się w nich wygodnie i komfortowo. Tematyczny gadżet ze szczyptą humoru to zawsze sprawdzony pomysł na prezent dla faceta. Sięgnij po rowerową parę skarpet na urodziny, imieniny, Dzień Chłopaka lub mikołajki. Każdy fan rowerowych wycieczek oraz zaangażowany w treningi sportowiec przyjmie Twój upominek z uśmiechem na twarzy. Śmieszne skarpetki męskie ROWER to fajny dodatek do głównego prezentu dla rowerzysty.   Informacje: - elastyczne skarpety z domieszką Prolen Siltex, - posiadają nieuciskające ściągacze, - uszyte z przyjemnego, elastycznego materiału, - skład: 85% bawełna, 12% poliamid, 3% elastan, - rozmiar uniwersalny: 42-45.
Skarpetki >

Śmieszne skarpetki dla rowerzysty ROWER

SKARPETKIROWER dostępny Zapytaj o produkt
Zadzwoń i zamów - 56 300 2005 (Pn-Pt 8:00 - 16:00)
24,90 zł
dostępny Zapytaj o produkt
Wysyłka
99% klientów kocha nas za dostawę w 24h. Sprawdź opinie o dostawach.
Kurier GLS   14.9 zł
zamów 29.11 do 13:00, wyślemy jutro
Kurier InPost   14.9 zł
zamów 29.11 do 12:00, wyślemy jutro
InPost Paczkomaty 24/7   14.9 zł
zamów 29.11 do 12:00, wyślemy jutro
Podane terminy dotyczą wyboru natychmiastowych płatności online.
Więcej o wysyłce i dostawie znajdziesz tutaj.
Opis

Śmieszne skarpetki dla rowerzysty ROWER

Śmieszne skarpetki dla rowerzysty to super wzór i nienaganna jakość. Idealne na rowerek stacjonarny, górski i relaks po treningu. To magiczne skarpetki dla rowerzysty, dzięki którym stopy są odprężone, zrelaksowane i wypoczęte. Mówi się, że w odpowiednio dobranym obuwiu i skarpetach z dobrej jakości materiału nogi są zawsze gotowe do chodzenia, biegania i pedałowania. Każdy mężczyzna będzie zachwycony na widok stylowych skarpet, które ubarwią stonowaną męską garderobę.

Bardzo elastyczne skarpetki dla rowerzysty mają uniwersalny rozmiar. Możesz być pewny, że będą pasować jak ulał, a solenizant będzie czuł się w nich wygodnie i komfortowo. Tematyczny gadżet ze szczyptą humoru to zawsze sprawdzony pomysł na prezent dla faceta. Sięgnij po rowerową parę skarpet na urodziny, imieniny, Dzień Chłopaka lub mikołajki. Każdy fan rowerowych wycieczek oraz zaangażowany w treningi sportowiec przyjmie Twój upominek z uśmiechem na twarzy.

Śmieszne skarpetki męskie ROWER to fajny dodatek do głównego prezentu dla rowerzysty.

 

Informacje:
- elastyczne skarpety z domieszką Prolen Siltex,
- posiadają nieuciskające ściągacze,
- uszyte z przyjemnego, elastycznego materiału,
- skład: 85% bawełna, 12% poliamid, 3% elastan,
- rozmiar uniwersalny: 42-45.

Proponowane do Twojego wyszukiwania

OPINIE O PRODUKCIE

Wiarygodne opinie potwierdzone zakupem
Magdalena
25 Kwiecień 2021

Fajny prezent!

Marek
22 Kwiecień 2021

wyglądają fajnie,polecam

Patrycja
25 Luty 2021

Napis genialny. Na pewno spodobają się każdemu rowerowemu świrowi ;)

Agnieszka
28 Grudzień 2020

Skarpetki mają służyć rowerzyście. Co prawda na rowerek stacjonarny, ale zawsze będzie w nich milej pedałować i medytować nad przejechanymi kilometrami. Teść bardzo się uśmiał.

Joanna
9 Grudzień 2020

Fajne. Super jakość i wzór. Polecam

Pomoc Crazyshop

Blog Crazyshop

Akceptujemy płatności




Nasi partnerzy